10.000 Ft értékű vásárlás felett. INGYENES SZÁLLÍTÁS!

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) egyéni vállalkozó: Kajdi Szabolcs
(továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a ecopalack.hu weboldalon (továbbiakban: Webshop)
keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban:
Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen:
Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a ecopalack.hu weboldalon
keresztül történik.

A honlap (egyben ecopalack.hu Webshop) üzemeltetője Kajdi Szabolcs egyéni vállalkozó
Szolgáltató adatai:

Egyéni vállalkozó: Kajdi Szabolcs
A szolgáltató székhelye: Ózd, 3600, Nemzetőr út 15. 6/1 (A címen nincs lehetőség az átvételre!)
Adószám: 67082991-1-25
Nyilvántartási szám: 43273147
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: kajdi.szabolcs@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +3670/947-5803 (9-17 óra között hétköznapokon)

Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a
magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
(“Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó
rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is
irányadók.

Adatkezelési szabályok:

A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük,
harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen
megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak
átadott kiszállításhoz szükséges információk.

A webáruház üzemeltetése kapcsán nem kell kérelmezni az adatvédelmi nyilvántartásba
vételt, ha az adatkezelés pusztán a termék megvásárlásához szorosan kapcsolódva jelenik meg
– például számlázás, kézbesítés, szállítás.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre(például log fájlok
formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URLjét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer
adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a
felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
A ecopalack.hu webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni
szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon
és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti. Hirlevél szolgáltatásunk
nincs.
A webáruház üzemeltetője a változtatás jogát fenntartja, a képek illusztrációk, részben eltérhetnek a
valóságtól.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A ecopalack.hu weboldalon megjelenített termékek/szolgáltatások online rendelhetők meg. A termékekre
vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát.
A weboldalon Szolgáltató részletesen feltünteti a termék/szolgáltatás nevét, leírását.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az
akcióról és annak pontos időtartamáról.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére,
különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy
becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra,
akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket/szolgáltatás hibás áron nyújtani, hanem felajánlhatja a
helyes áron történő szolgáltatás-nyújtást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási
szándékától.
Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék/szolgáltatás valódi és feltüntetett ára
között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló
2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó
kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben,
azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az
esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek
fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek
tekintendő.

Rendelés menete:

• Webáruházból való rendelés menete
1. A termék adatlapján a megrendelés gombra kattinva 1 db termék kerül a kosárba, vagy a beállított
mennyiség.
2. A vásárló a rendelés tartalmát a fejlécben található kosár ikonra kattintva ellenőrizheti a kosár
tartalmát.
3. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli
mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával.
4. A Tovább a pénztárhoz gombra kattintva juthatunk el a pénztárhoz, ahol a szállítási és számlázási
adatok kitöltését követően, adható le a rendelés a fizetési mód kiválasztása után.
5. Fizetési mód kiválasztásánál két lehetőség közül választhat. bankkártyával, Barion egyenleggel,
vahy Utánvét GLS futárszolgálattal.
6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Pénztár”-ban található „fizetés barionnal, vagy
megrendelés elküldése” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.
A megrendelés akkor válik élővé ha azt az ügyfélszolgálat telefonon/e-mailben visszaigazolja.
A megrendelt termék ellenértéke utánvéttel, bankkártyával, Barion egyenleggel történhet.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 17 órától 22 óráig legkésőbb 8 órán belül történik.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés
leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési
számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén.
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését
kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten
elindítani!

A megrendelések feldolgozása és teljesítés:

Ezt követően felvesszünk önnel a kapcsolatot. Folyamatosan tájékoztatjuk a megrendelése
státuszáról, illetve mikorra tudjuk leszállítani az ön által kért terméket. A megrendelt termékeket
futárszolgálattal, vagy postai úton juttatjuk el önökhöz. Minden csomag tartalmazza a számla egy
eredeti példányát is.

Elállás joga:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.)
Kormány rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől
számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt
terméket.

Az elállási jog gyakorlásának menete

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen
Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is
gyakorolhatja elállási jogát.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e
költség viselését.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más
költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó
anyagi kár megtérítését.
Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a
fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében,
amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti
jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett
összeget a Fogyasztó részére.

Garancia, jótállás:

Kérjük ha kiszállítás során sérült termék érkezne, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot. Mielőbb
próbáljuk orvosolni a problémát. Lásd még: 151/2003. Kormány rendelet. A PTK-féle jótállás,
kellékszavatosság, Termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés:

Az Ügyfél panaszával, észrevételével Ügyfélszolgálatunkhoz fordulhat.
e-mail: kajdi.szabolcs@gmail.com
Telefonszám: +3670/947-5803

Szerzői jog:

A jelen honlap tartalmát szerzői jog védi. A honlapon szereplő információk, képek és egyéb
anyagok, a webáruház grafikai megjelenése és grafikai elemei, a webáruházban megvásárolható
termékek és szolgáltatások neve, képe, márkája és egyéb elemek és megnevezések csak a
webáruházban történő vásárlás céljára szolgálnak.
Az webáruházunkban megjelenő termékek grafikai elemei, megvásárolt licenceket tartalmaznak.
Másolásuk, használatuk, komoly jogi és anyagi következményeket von maga után.
Minden egyéb felhasználás, illetve a termékek és szolgáltatások által érintett harmadik személyek
írásbeli engedélye nélkül tilos, különös tekintettel az adatbázisokba történő rögzítésre,
sokszorosításra és a reklámcélú felhasználás bármely formájára, valamint harmadik félnek történő
továbbításra, valamennyi esetben részben vagy átdolgozott formában is.